מערכת מידע ודו"חות מנהלים
למי זה מיועד?
ארגונים קטנים הנמצאים במשבר תפעולי ו/ או המבקשים לבצע "קפיצת מדרגה" בכל הקשור לשיפור תהליכים ו/או תמיכת מערך המחשוב והמידע, בין אם קיימת ובין חדשה.
השיטה \ המודל
ניתוח מהיר של המצב הקיים מבחינת התאמת הקיים ליישום השיגרה הארגונית לרבות: אופי הארגון, יחידותיו וגורמי הניהול והמטה. תהליכים, שגרות הניהול, מערכת המידע וכלי העזר (אם קיימים), מערכות המיכון ומערך ורצפת הייצור על מרכיביו.
הגדרת הצרכים ותוכנית העבודה. במידת הצורך גם הגדרה, בנייה/ עדכון ויישום שיטות ותהליכי עבודה חוצי ארגון ומקומיים. בחירה, יישום והטמעה של מערכת מידע חדשה (אם נדרש). ביצוע תוספות/ שינויים והתאמות לשם תמיכה בתהליכי העבודה בארגון.
עיקרי התכולה העקרונות והנושאים
- תהליכי מכירה וביצוע הזמנות.
- תכנון עבודה ותוכניות עבודה, ביצוע ומעקב.
- תהליכי רכש ואספקה.
- תהליכי אישורי תשלומים, ביצוע וסמכויות חתימה.
- תהליכי לוגיסטיקה: מלאי ומחסן, תהליכים מול ספקים ולקוחות, שינוע והפצה.
- תהליכי פיתוח לרבות הכנסת מוצר חדש, תוכניות עבודה ותהליך הפיתוח.
- תהליכים ונהלי גיוס כוח אדם וקליטת עובדים
- תהליכי מתן שירות וטיפול בלקוח
- תהליכי איכות פנים ארגוניים ומחוצה לו: תלונות לקוחות, אישור ספקים, ייצור מוצר ראשון, פעילות מתקנת וכדומה.
- תהליכי אחזקה ושימור הנכס.
- שגרות ודיוני הנהלה: דו"חות, כלים ועזרים.